Proces współpracy

"

Jak tworzymy nowe, pełne korzyści biuro?

Nasz proces

1

ANALIZA

2

PROJEKTOWANIE

3

WDROŻENIE

4

UŻYTKOWANIE

1

Analiza

OKREŚLENIE ZAKRESU WSPÓŁPRACY

  • Określenie oczekiwań w zakresie korzyści wynikających z koncepcji Wellbeing Interior
  • Określenie zakresu ilościowego oraz produktowego

BADANIE SPOSOBU WYKORZYSTANIA POWIERZCHNI BIUROWEJ (OPCJA)

  • Wywiad z osobami odpowiedzialnymi za proces
  • Wywiad z reprezentantami poszczególnych działów firmy
  • Internetowe badanie sposobu pracy oraz wykorzystania powierzchni biurowej
  • Raport i rozplanowanie przestrzeni

BADANIE POZIOMU ERGONOMII OBECNEGO STANOWISKA PRACY (OPCJA)

  • Wizja z natury i określenie obecnego poziomu wygody i funkcjonalności powierzchni biurowej oraz wyposażenia
  • Internetowe badanie oceny ergonomii stanowiska pracy oraz oczekiwań pracowników

WSTĘPNE OKREŚLENIE BUDŻETU

2

Projektowanie

WERYFIKACJA OTRZYMANYCH PLANÓW POWIERZCHNI

  • Pomiary z natury kluczowych powierzchni (opcja)
  • Ustalenie możliwości technicznych obiektu (piony techniczne, wentylacja)

OKREŚLENIE OCZEKIWANEJ ESTETYKI WNĘTRZA

OKREŚLENIE OCZEKIWANEGO MODELU PRACY I FUNKCJONALNOŚCI WNĘTRZA (MODEL BIURA)

OKREŚLENIE KONFIGURACJI ORAZ POZIOMU ERGONOMII STANOWISKA PRACY

OPRACOWANIE SPACE PLANU I ARANŻACJI

  • Projekt wykładzin (o ile w zakresie)
  • Elementy poprawiające akustykę
  • Space branding i personalizacja
  • Zielone miejsca

WYPOSAŻENIE PROJEKTOWE INDYWIDUALNE – PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW WRAZ Z RYSUNKAMI SZCZEGÓŁOWYMI (OPCJA)

  • Meble na wymiar (recepcje, kuchnie, zabudowy, garderoby)
  • Modyfikacje mebli biurowych (stanowisko pracy, sale konferencyjne)

3

Wdrożenie

PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ I UZGODNIENIE SZCZEGÓŁÓW PROJEKTU

  • Prezentacja projektu biura wraz z weryfikacją poszczególnych założeń oraz oczekiwań
  • Wypożyczenie stanowiska pracy do testów i akceptacji szczegółowych rozwiązań
  • Prezentacja konfiguracji produktów na powierzchni biurowej (salon lub biuro)

WSPARCIE PRZY FINANSOWANIU PROJEKTU – LEASING (OPCJA)

UZGODNIENIE HARMONOGRAMU REALIZACJI ORAZ WDROŻENIA

  • Dostawa + montaż
  • Wsparcie pierwszego dnia (opcja)
  • Szkolenie pracowników z zakresu „zdrowego biura” (opcja)

ZARZĄDZANIE DOTYCHCZASOWYCM WYPOSAŻENIEM (OPCJA)

  • Utylizacja/odkup
  • Wyprzedaż pracownicza

4

Użytkowanie

BADANIE SATYSFAKCJI W ZAKRESIE UŻYTKOWANIA NOWEGO BIURA (OPCJA)

  • Ankieta internetowa dotycząca funkcjonalności biura
  • Ankieta internetowa dotycząca wygody stanowiska pracy

DOPOSAŻENIE ORAZ UZUPEŁNIENIE POWIERZCHNI BIUROWEJ

ZMIANY ARANŻACJI ORAZ DOPASOWANIE DO NOWYCH POTRZEB

ROCZNE PRZEGLĄDY GWARANCYJNE

KRÓTKOOKRESOWE LUB ŚREDNIOOKRESOWE WYPOŻYCZENIE DODATKOWYCH MEBLI (OPCJA)

MAGAZYNOWANIE MEBLI (OPCJA)

GWARANTOWANY ODKUP WYPOSAŻENIA (OPCJA)